fallback

Хората решават спонтанно да пътуват: Шингал

26.11.2014 | 11:40

Е-търговията и М-търговията в Сингапур се развиват със зашеметяваща скорост в last minute сделки в последните години, но не малко туристически компании остават в аналоговия свят и не печелят от потока клиенти, защото не могат да се възползват от технологиите.

Paypal представи The PayPal Insights, Travel Edition - ЮИ Азия: проучване на онлайн плащанията за пътувания, което показва ръст от 38% за периода 2011-2014.

Мобилните плащания за същия период са се увеличи два пъти повече - 65%.

Туризмът се развива чрез мобилните устройства, смята Рахул Шингал, кънтри мениджър Paypal за ЮИ Азия.

Коментар на Шингал от Сингапур за Джон Доусън от студиото на Bloomberg в Хонконг.

Вие публикувахте доклад, наречен "Дигиталното бъдеще на туризма". Излезе в Сингапур във вторник, 25 ноември. Кажете ни основните неща, които открихте.

Ние направихме проучването по искане на някои клиенти. Опитваме се да профилираме дигиталния турист.

Знаем, че все повече дигиталните туристи са онлайн, използват мобилни устройства. Открихме нещо интересно - има огромен ръст в last minute.

Почти 38% от хората, които сме анкетирали казват, че решават да пътуват в последния момент. И пътуват с резервация една седмица предварително.

Това е уникален тренд, който виждаме.

Какво да очаквате като потребител - все повече приложения за пътуване в последната минута като Hotel Quickly и OneToGo.

Така  ще можете да направите най-добрите сделки и да резервирате за уикенда преди пътуването.

 

Вие открихте най-вече, че хората, които пътуват спонтанно са китайците. Не беше очаквано да са точно те.

Това е много силно разпространен тренд. Виждаме го на всички пазари - Китай, Япония и Австралия. Но сте прав, че склонността да се решава къде се пътува в последния момент е повече в Китай.

Причините са поради наличието на много дестинации.

Заради появата на нискобюджетните превозвачи.  

И заради появата на толкова много приложения за резервация last Minute.

 

Още по темата

Вие сте проучвали няколко стотин туристически компании в ЮИ Азия. Питали сте и потребители колко често пътуват, как резервират, какво устройство използват.

Интервюирахме почти 600 търговци, туристически агенти. Интервюирахме и близо 3000 потребители, които правят резервации.     

Според мен най-изненадващото беше, че голяма част от туристическите агенции не използват мобилни платформи, за разлика от потребителите.

Потребителите искат да са мобилни - над една трета от тях използват мобилни телефони и таблети, за да резервират.

Смятам обаче, че компаниите не се възползват от тази сила.

Това е изненадващо за нас.

Ние се опитваме да насърчим все повече компании да използват мобилните приложения.

Една от причините бизнесът да не може бързо да стане мобилен, както искат потребителите е в плащанията.

Плащането остава винаги проблемната част в развитието на мобилните платформи.

 

 

fallback
fallback