20 млн. лева са предвидени за реклама на туризма догодина

Презастрояването и недостатъчната реклама са сред проблемите за сектора, отчете заместник-министър Маринов.

01.11.2012 | 16:18
20 млн. лева са предвидени за реклама на туризма догодина

Държавата планира 20 млн. лева за реклама на туризма през следващата година, съобщи днес в Поморие заместник-министърът на икономиката Иво Маринов, който участва в представянето на нов проект, наречен "бранд България". Идеята е страната да бъде представена по света като целогодишна дестинация. За реализацията на проекта Министерството на икономиката е спечелило финансиране на стойност 2.8 млн. лева по Оперативна програма "Регионално развитие", обясни Маринов.

"Недостатъчната реклама, презастрояването на брега, посредственото обслужване, ниската хигиена, сигурността и липсата на достатъчно подготвени кадри са сред проблемите за развитието на туризма - показват наблюденията на експерти, участващи в проекта.

Проучване в 10 страни е показало, че България е малко позната и се свързва най-вече с морския туризъм и ниските цени. Възможностите за ски-, културен-, и СПА туризъм са слабо познати.

5% е ръстът на чуждестранните туристи през този летен сезон в сравнение с предишния, съобщи още Иво Маринов.