"Фолксваген" засилва вниманието си към китайския пазар

Миналата година компанията продаде там 2.3 милиона коли.

03.06.2012 | 11:23

Германската компания "Фолксваген" (Volkswagen AG), която е най-големият автомобилостроител в Европа, насочи още повече вниманието си към продажбите на стратегическия китайски пазар и направи промени в ръководството на бизнеса с камиони, предаде АП.

Надзорният съвет на Фолксваген одобри създаването на нова позиция в директорския борд, ръководеща целия бизнес на групата в Китай. В съобщение на групата, която включва марките "Фолксваген" (Volkswagen), "Ауди" (Audi), "Ламборгини" (Lamborghini), "Порше" (Porsche), "Шкода" (Skoda) и "Бентли" (Bentley), се посочва, че решението "отразява значението на Китай като най-голям пазар на автомобили в света".

Миналата година компанията продаде там 2.3 милиона коли, отчитайки оперативна печалба от 2.6 милиарда евро. Новият отдел, отговарящ за Китай, ще бъде оглавен от Йохен Хайцман, който напуска поста си на ръководител на подразделение за камиони, обяви "Фолксваген" след заседание на борда.