fallback

Пазарът на онлайн premium рекламите е около 40-50 млн. лева

Над половината от този дял е на Facebook и Google

19.05.2014 | 08:47 Автор: Ирина Георгиева

Пазарът на онлайн premium рекламите е около 40-50 млн. лева, като над половината от него е на Facebook и Google. Това заяви Мартин Попов, шеф на  Interactive Share в предаването Денят он ер. Според него този дял да е толкова висок, заради голямата ефективност на premium рекламата. 

"Над 5 или 6% е частта на интернет рекламата, спрямо общия дял и има тенденция да се засили. Аз вярвам, че следващите една, две години ще бъдат доста преломни и със сигурност можем да минем 10%," коментира Попов.

Той допълни, че цените за онлайн реклама варират. По негови думи сумата е между 1000 и 50 000 лева и зависи от това, дали ще бъде нов софтуер, който ще има нужда от програмист или ще бъде ново приложение.

Според Попов бюджетите на фирмите за реклама са намалели спрямо минали години, но за сметка на това се е увеличил делът на performance рекламата на Google и Facebook. По думи на експерта спаднали са и инвестициите в premium реклами.

"Най-добрият микс е рекламата да се направи спрямо целите на кампанията, като е хубаво рекламодателят да си ги зададе още преди да е започнал да прави кампанията," заяви експертът.

Мартин Попов е категоричен, че и "клик рекламата" също работи. Цените за нея варират между 0,05 лв. и 1.50-2.00 лв. Експертът подчерта, че при банките и финансовите институции сумите са по-високи, отколкото в останалите категории.

Чуйте повече от коментара на Мартин Попов, шеф на  Interactive Share в предаването Денят он ер в следващия видео материал:

 

fallback
Още от Денят ON AIR
fallback