fallback

Фокусът на предизборната кампания на страната ни бил изместен

Почти няма партия, която да успя да представи градивни политики пред ЕС, каза д-р Георги Петров от "Коалиция за България"

23.05.2019 | 20:30 Автор: Василена Василева

"В навечерието на евроизборите, предизборната кампанията може да бъде определена като абсолютно некреативна. Тя не прилича на кампания за европейски избори. По-подходяща е за парламентарни такива", отсече в студиото на "Денят ON AIR" д-р Георги Петров, кандидат за евродепутат от "Коалиция за България".

По думите му, това е така, тъй като през цялото време вниманието е било съсредоточено върху различните "гейтове" в държавата. И по този начин се е изгубила истинската идея, целяща да представи визията на България за Европа през следващите пет години.

"Почти нито една партия не представи градивни политики, не защити идеите, които има за бъдеща Европа. А това от своя страна е повече от обидно за обществото ни", коментира д-р Петров.

В студиото на Bulgaria ON AIR той бе категоричен, че последните български евродепутати с нищо не са показали, че заслужават парите, които получават в ЕП.

"Нашите 17 представители единствено доказаха колко разединени са родните политици в ЕС. Това е в ощърб на България. От години не правим нищо, за да покажем, че сме против "Европа на две скорости" и да обърнем нещата в обратна посока, за да може "втората скорост" всъщност да работи за изоставащите държави като България и Румъния", допълни още д-р Георги Петров.

Вижте повече във видеото!

Харесайте страницата ни във Facebook ТУК.

 

fallback
Още от Денят ON AIR
fallback