Десет дни след старта на кампания подписаните договори между политическите формации и медиите възлизат на обща стойност от малко над 1, 2 млн. лв. За сравнение, два дни преди края на кампанията през ноември 2021 г., партиите са заделили за медии малко над 1,7 млн. лв.
Най-голяма сума за медии са отредили ГЕРБ/СДС - 255 хил. лв. Следват ги "БСП за България" с 242 хил. лв. и "Продължаваме Промяната" със 147 хил. лв.
Това означава, че трите коалиции формират около 50% от всички средства, вложени до момента за медийна реклама.
"Възраждане" са отделили малко над 118 хил. лв., а ДПС - 86 хиляди лв.. Значително по-малко средства дават от "Има такъв народ" и партията на Стефан Янев - "Български възход".
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК
Нова вълна банди в афиша на новия пловдивски фест Phillgood
Звездата от Mortal Kombat Кари-Хироюки Тагава почина на 75 г.
Правителството или ще се самосрути, или ще бъде срутено от ДПС
Защитата на Благомир Коцев обжалва размера на гаранцията му от 200 000 лв.
Минимално инвазивна естетика - с нарастваща тенденция
Жълт кантарион – действие и приложение и лекарствени взаимодействия
Гастропареза след вирусна инфекция
Национално проучване проследява пътя на пациента с рак на белия дроб в България
ЕС отстъпи: Бензиновите и дизеловите двигатели няма да бъдат забранени
Телескопът Hubble е заснел отново междузвездната комета 3I/ATLAS
Проби от въздуха, събрани преди 35 г., разкриват забележима промяна в сезоните
Мощни бури в едното полукълбо генерират перести облаци в другото
"Спартак" пусна билетите за мача с "Левски"
Трима се озоваха в арестите във Варна и региона заради наркотици
Арестуваха 33-годишен варненец за кражба
По 4987 евро от БВП се пада на човек от населението
НСИ: Работещите българи са 3, 726 млн. души
Бали обмисля забрана на Airbnb заради свръхтуризма
Кога роботиката ще се срещнe с изкуствения интелект в игрите
Устойчивата трансформация като предпоставка за по-успешно развитие на българския бизнес
Производството при бизнес услугите намалява за месец с 1,2% през септември