Money.bg

Начален часСъбота от 16:30 часа
още

Александър Кръстев: Изкуственият интелект винаги е бил част от социалните мрежи

Маркетинг специалистът говори за социалните мрежи и влиянието на LinkedIn

19.07.2025 • 18:24 Редактор:
Сподели във Facebook Изпрати в Mesanger Изпрати в Mesanger

Между 230 и 300 хиляди български потребители влизат веднъж седмично в платформата LinkedIn. Това заяви в предаването Money.bg Александър Кръстев от BookMark, агенция за LinkedIn маркетинг.

"Друга тема е каква част от тях публикуват съдържание, каква част се ангажират с чуждото съдържание чрез смислени коментари или просто да сложат едно палче или сърчице, защото реакциите в LinkedIn са само положителни", каза още той пред Bulgaria ON AIR

"През последните две-три години виждаме как компаниите, които влизат в платформата или са отдавна там, започват да я ползват много по-смислено, целенасочено, със стратегия. Това е изключително важно, както и да търсят дългосрочни резултати, не просто бърз успех, какъвто често можем да постигнем в другите платформи, особено в TikTok, която продължава да е изключително вирусна платформа. Изкуственият интелект винаги е бил част от социалните мрежи, защото той съществува от десетилетия", разкри Кръстев.

"Алгоритмите винаги са управлявали социалните мрежи и голяма част от потребителите дори не знаят, че те във всяка една от платформите имат възможност да подреждат фийда си - новинарския си поток, по най-нови публикации, в което уж да виждат всичко от акаунтите и страниците, които следват, или т.нар. "топ фийд", в който алгоритъмът избира подреждането", изтъкна маркетинг специалистът.   

Целия разговор гледайте във видеото.  


  • Последни
  • Четени
Четени виж всички Виж всички
Последни новини виж всички Виж всички