Пощенска банка отново е обявена за "Най-добра банка в банкирането на дребно в България" (Best Retail Banks, Bulgaria) от престижния международен конкурс World Finance Banking Awards за 2024 г. Отличието, което институцията получава за седма поредна година, я позиционира сред най-добрите банки в света, като показва изключително постоянство и затвърждава категоричното ѝ лидерство в сегмента. Визионерската стратегия на Пощенска банка за непрекъснато въвеждане на иновативни дигитални решения спрямо най-новите глобални тенденции, в съчетание с иновативната ѝ концепция за трансформация на клоновата си мрежа, са високо оценени в конкурса и заслужено печелят приза в категорията.
В допълнение, модерният клиентски ориентиран подход и ефективен бизнес модел на институцията поддържат сравнително високо ниво на потребителска удовлетвореност, което още веднъж засилва водещата ѝ позиция на регионалния пазар за банкиране на дребно, и я представя като бенчмарк в сектора.
"В Пощенска банка работим постоянно в посока на усъвършенстване на нашите продукти и услуги, за да предоставяме винаги качествени, модерни и интуитивни финансови решения на своите клиенти. Успоредно с желанието ни да променяме банковото обслужване, като го правим по-добро, достъпно, бързо и сигурно, успяваме да отговорим на новите очаквания и изисквания на потребителите благодарение на адаптивните подходи и високотехнологични иновации, които прилагаме в дейността си. Точно затова приемаме с гордост и благодарност тази ценна награда, която получаваме за седми пореден път в конкурса. Това признание е не само отражение на концентрираните усилия на целия ни екип, но и още веднъж потвърждава, че сме на правилния път към осигуряване на изключителна добавена стойност, развивайки непрекъснато нашата екосистема от дигитални и традиционни канали за банкиране", коментират от Пощенска банка.
Организатор на наградите е престижното списание World Finance, което следи и анализира финансовата индустрия, международния бизнес и икономика. Наградите World Finance Banking Awards отличават новаторите и лидерите в различните категории на конкурса, а журито се състои от световно признати личности с изявени компетенции и професионална експертиза. Екипът на изданието споделя силното си възхищение от оперативните характеристики на устойчивия и иновативен подход в банкирането на дребно на Пощенска банка и подчертава високото потребителско доверие, което институцията е изградила в своята успешна над 30-годишна история.
"Мениджърският екип на Пощенска банка и подходът на управление са ключовите фактори за силното регионално лидерство, което институцията демонстрира през годините, и я позиционира като най-добрата банка в банкирането на дребно в България. Фокусът продължава да бъде изцяло ориентиран върху нуждите и целите на клиентите, а в съчетание със стремежа за постоянно усъвършенстване, банката е определена като еталон за съвършенство и престиж в сегмента", отбелязват от екипа на World Finance.
Пощенска банка поддържа сериозно присъствие и отчита изключителни резултати в ритейл сегмента в България с предлагането на качествени услуги и високотехнологични решения, залагайки на "phygital" модел на обслужване. Сред част от дигиталните решения на банката са мобилното банкиране m-Postbank, дигиталния портфейл ONE wallet, мобилната апликация Smart POS by Postbank, както и иновативните дигитални зони за експресно банкиране, които не само улесняват потребителите, но им и спестяват ценно време. Клиентите на банката имат и възможността да заявяват само с няколко клика и професионална видео консултация за ипотечен кредит в реално и удобно за тях време с банковите експерти през иновативната услуга Онлайн център за жилищно кредитиране или да се възползват от съдействието на виртуалния помощник EVA Postbank – дигитален чатбот, базиран на технологията на изкуствения интелект, с фокус изцяло върху клиентското удовлетворение и бързия, лесен и удобен достъп до банкиране.
През годините Пощенска банка е носител на редица престижни отличия от международни и национални конкурси, които признават изключителните резултати, които демонстрира, и иновациите, които въвежда в банковия сектор. Една от последните награди на банката през тази година е призът в категория "Таен клиент" от наградите "Банка на годината“, организирани от Асоциация "Банка на годината", който отчита цялостната удовлетвореност на клиентите от обслужването им и работата на фронт офисите на финансовата институция.
Повече информация относно отличията, постиженията и наградите на Пощенска банка, както и за всички продукти, услуги и решения от портфолиото на институцията може да бъде открита в широката клонова мрежа на банката в страната, както и на www.postbank.bg.
ГДБОП и ДАНС разбиха група за ДДС измами, завлекли хазната с милиони
Синдикат в МВР: Трудно можем да приемем, че животът на полицай е оценен на гаранция от 5 000 лв.
Легендарната чалготека "Син Сити" става зала за изкуства
Първата дама на САЩ запали светлините на коледното дърво край Белия дом
Гастропареза след вирусна инфекция
Национално проучване проследява пътя на пациента с рак на белия дроб в България
Баланит на Зун – упорито възпаление на главичката на пениса
Защо сексът повишава имунитета?
Проби от въздуха, събрани преди 35 г., разкриват забележима промяна в сезоните
Мощни бури в едното полукълбо генерират перести облаци в другото
Antares събра $96 млн. за разработване на ядрени реактори за Земята и Космоса
Междузвездната комета 3I/ATLAS е покрита с криовулкани?
Един район във Варна остава без вода днес
Без ток във Варна на 5 декември 2025
Мачовете по ТВ днес (5 декември)
Виц на деня - 5 декември
Днес отбелязваме Международния ден на доброволеца
Икономическата тежест на едно заболяване
Warner Bros. Discovery и Netflix започват ексклузивни преговори за сделка
Акциите на "китайската Nvidia" поскъпнаха с над 400% след IPO-то ѝ за 1,1 млрд. долара
Русия изглежда пак създава фалшиви надежди, че е готова да спре войната