fallback

Сигнал от Видин: Остатъци от закуска бяха върнати на блок масата в хотела

Потребител бил потресен от видяното, изпрати сигнал в Helpbook

07.11.2022 | 20:50 Автор: Анисия Иванова

Отново отворихме доста работа на БАБХ поради многобройните постъпили сигнали към тази институция. Наш потребител в Helpbook.info посетил хотел в град Видин и бил потресен от порядките там. Ето какво описква в сигнала, изпратен до нас:

"На 31.10 между 08:00 и 08:20 ч. бях на закуска в ресторанта. Закуската беше на блок маса. Взех си чиния и точно пред мен жена гост на хотела си върна остатъците от храната /кашкавал/, който държеше в ръка отново в общия. Направих й забележка, при което жената ми отговори, че сервитьорката й е казала да го върне там. Жената се притесни и попита сервитьорката дали е постъпила правилно и тя й каза, че е постъпила правилно и да не се тревожи. След което същата сервитьорка отсервира чиния, на която изсипа остатъците от кашкавал отново в общото. Направих й забележка и казах, че ще подам сигнал и че това не е нормално. Отговорът, който получих е: "Какво толкова? Той дори не е отхапан!". Управителят не реагира по никакъв начин на сигнала. Каза, че просто ще проверят камерите. Предвид Ковид ситуацията, а и не само, това е изключително гнусно и опасно. Надявам се, че ще бъде извършена проверка и моля за обратна връзка“, се настоява в сигнала.

Ако видите нередност, проблем, с който се сблъсквате всеки ден и искате да подадете сигнал - направете го онлайн в HelpBook.info!

Снимка: Pixabay

fallback
Още от България
fallback