fallback

Сигнал: Извикахме Спешна помощ за болен с Ковид, два дни няма линейка

Жалба от HelpBook за неуредиците, съпътстващи пандемията

02.11.2020 | 21:20 Автор: Анисия Иванова

В платформата на HelpBook.info получихме пореден сигнал за неуредиците, съпътстващи пандемията от Ковид-19.

"На 31 октомври около 11:00 ч. мои близки, карантинирани преди седмица, се свързват с телефон 112 и подават сигнал, че състоянието на моята братовчедка се е влошило. Жената е на 47 години с придружаващо заболяване бронхиална астма. Сигналът е приет, но след 5 часа в очакване, към 17:00 ч., с близките ми се свързват отново и обясняват, че няма да бъде изпратена кола на Спешна помощ, като това няма да бъде възможно и в следващия ден (1 ноемврi).

Питам се как би могла да се предвиди ангажираността на Спешна помощ ден по рано. Близките ми са редовни и съвместни данъкоплатци, здравноосигурени и стриктно спазващи въведените противоепидемични мерки. Заразяването в семейството е следствие от разпространението на коронавирус в елитно столично училище, където се обучава дъщеря им.

Платформата на Investor Media Group ще ви даде възможност не само да придадете гласност на проблема, но и да изпратите сигнал до отговорните институции.

Снимка: БГНЕС

Харесайте страницата ни във Facebook ТУК  

fallback
Още от България
fallback