fallback

Фирма скъса кабел, части от "Павлово" и "Бъкстон" останаха без ток

Екипи на ЧЕЗ работят за отстраняване на аварията

29.07.2019 | 13:05 Автор: Василена Василева

Фирма скъса кабел 10 киловолта, собственост на ЧЕЗ Разпределение България, при извършване на несъобразени изкопни работи. 

В резултат на това без електрозахранване на 29 юли сутринта останаха близо 1800 клиенти на дружеството в кв. "Павлово" и "Бъкстон" в София, съобщават от ЧЕЗ. 

Екипи на дружеството работят по отстраняване на повредите. За причинените щети ще бъде съставен констативен протокол.

"Лятото е активен сезон за строителни дейности, но фирмите трябва отговорно да спазват процедурите и да съгласуват своевременно ремонтите, за да се предотвратят подобни неудобства за клиентите в бъдеще", призова Васил Василев, директор "Експлоатация и поддържане" в ЧЕЗ Разпределение България АД.

Той припомни, че за да не се смущава комфортът на клиентите, информация за стартиращи изкопни дейности трябва да се подава поне две седмици предварително на телефон 0700 10 010 или на имейл klienti@cez-rp.bg.

Снимка: Pixabay

Харесайте страницата ни във Facebook ТУК

 

fallback
Още от България
fallback