Hypelinker.com е новата специализирана “full-service” инфлуенсър маркетинг агенция, част от амбициозната екосистема от 17 бизнеса на Propaganda Group. До момента Hypelinker функционира като звено в рамките на групата, включително се откроява като лидер с множество награди в сферата на инфлуенсър маркетинга.
А днес се обособява като самостоятелна агенция, която надгражда досегашните си услуги чрез дигитализация и иновативен стратегически подход, стъпващ на реални данни, технологии и задълбочен анализ.
Основната ѝ цел е да представи решение на най-големия проблем на инфлуенсър маркетинг пазара - ефективността, измеримостта и предвидимостта на този тип комуникация, поставяйки фокус върху постигането на реални бизнес резултати. Начело на агенцията е Цветелина Илиева - инфлуенсър маркетинг експерт с над 8 години опит в сферата на ПР и стратегическите комуникации. Възпитаник на University of Cambridge и носител на над 50 международни и национални отличия.
Hypelinker залага на богата експертиза, адаптивност и прогнозиране на тенденциите в сферата, някои дори преди да са станали реалност на българския пазар, превръщайки ги в конкурентно предимство за клиентите си. Именно в отговор на световните тенденции и все по-ясно изразената потребност от по-автентично и достоверно съдържание, Hypelinker стартира и специализирана UGC услуга – user generated content – съдържание (снимки, видеа или отзиви), създадено от обикновени непопулярни потребители. Към момента на обявяване агенцията разполага с богата датабаза от над 300 специализирани UGC създатели на съдържание и микро инфлуенсъри, сегментирани внимателно по вид, ниша, интереси и дори ценности, което гарантира създаването на перфектната връзка между брандове и създатели на съдържание.
“UGC несъмнено е следващата най-значима стъпка в развитието на инфлуенсър маркетинга у нас. Силата на този вид маркетинг е в неподправеността, високата ангажираност и доверието, което изгражда към брандовете. За бизнеса това означава по-висока ангажираност и често в пъти по-добра възвръщаемост от традиционните инфлуенсър постове”, споделя Цветелина Илиева, управляващ директор и съосновател на Hypelinker.
Цветелина Илиева, управляващ директор и съосновател на Hypelinker.
Именно това сочат и изследванията — потребителите са над 2 пъти по-склонни да се доверят на съдържание от непопулярни потребители, отколкото на бранд комуникация или традиционни инфлуенсър постове. Това обяснява защо UGC отбелязва впечатляващи резултати в световен мащаб и постепенно се утвърждава като по-достоверен източник на информация от класическата реклама – тенденция, която тепърва започва да навлиза и в България.
“Спрямо бизнес целите, UGC може да бъде златната формула – едновременно по-ефективно и по-достъпно като инвестиция за брандовете, особено в платформи като TikTok и Instagram, където алгоритмите приоритизират такъв тип съдържание”, разказва Цветелина.
“В същото време, за да е работещо, то изисква експертен подход и внимателен подбор на създателите. Ето защо UGC услугата ни предлага професионална консултация, по-висока възвръщаемост и дългосрочна стойност за нашите клиенти”, допълва тя.
Освен с user generated content, Hypelinker се откроява и със силен фокус върху изграждането на стратегически кампании с микро инфлуенсъри – още една ниша, която бележи сериозен ръст в световен мащаб и се налага като все по-предпочитана сред брандовете и в България, защото често носи по-добра възвращаемост, спрямо инвестицията. Микро инфлуенсърите се открояват от традиционните инфлуенсъри като разполагат с по-малки, но често силно ангажирани аудитории, които имат високо ниво на доверие към тях. Това прави съдържанието им по-автентично и релевантно, а кампаниите – обикновено по-ефективни и достъпни за брандове с различен мащаб.
Тъй като в основата на Hypelinker стои стремежът към иновация и предлагането на най-ефективните решения за бизнеса, в близко бъдеще екипът на Hypelinker планира обявяването и на високотехнологична инфлуенсър маркетинг платформа, базирана на внимателно персонализиран алгоритъм с изкуствен интелект. Създадена с подкрепата на ресурси от University of Cambridge, нейната цел е ефективно подобряване на процеса на съвместна работа между инфлуенсъри и брандове, както и засилен фокус върху измеримостта и предвидимостта на инфлуенсър маркетинг кампаниите.
Платформата залага на интуитивен дизайн, персонализиран спрямо нуждите на потребителите, като ще улесни откриването на най-подходящите създатели на съдържание за брандовете, разрешавайки основните предизвикателства, с които двете страни се сблъскват при съвместната си работа. По този начин ще спестява време, ресурси и усилия на бизнеса, превръщайки инфлуенсър маркетинга в още по-устойчив и резултатен инструмент.
„Hypelinker е естествена еволюция на усилията ни да развиваме пазара в посока на повече иновации и устойчивост. Вярваме, че инфлуенсър маркетингът тепърва ще се трансформира и нашата роля е да изградим рамката на тази промяна – чрез технологии, експертиза и високо ниво на стратегическо мислене”, споделя Иван Янакиев, CEO на Propaganda Group.
От основаването си през 2021 до момента, комуникационна група Propaganda се откроява с множество престижни отличия, включително за работата си в сферата на инфлуенсър маркетинга. През 2024 е наградена с първо място в категория инфлуенсър маркетинг за проекта Mare di Sofia за Pernod Ricard както на конкурса BAPRA Bright Awards, така и на PR Приз, организиран от БДВО. През 2025 инфлуенсър маркетинг звеното на Propaganda отново се утвърди като лидер в категорията си с най-много общи отличия, сред които 1 златна, 1 сребърна и 2 бронзови награди за инфлуенсър маркетинг. През 2025 Propaganda Group грабна и престижното отличие Агенция на годината на PR Приз, за което принос имат и успехите в областта на инфлуенсър маркетинга.
Меган Маркъл се свързала с баща си след ампутирането на крака му
Урсула и Мерц на крака при белгийския премиер за руските активи
МААЕ: Защитният саркофаг на АЕЦ Чернобил е повреден от дрон
Хранителен режим при Хашимото
Стартират нови национални програми за скрининг на колоректален и цервикален рак
Защо корейското кимчи е полезно за имунната система?
Инфекция с Campylobacter при деца – как да я разпознаем?
Съоснователят на Neuralink стартира проект, който може да промени човешката еволюция
Роботът Optimus е усвоил бягането, движейки се почти като човек
Открита е уязвимост в механизма за възстановяване на ДНК на раковите клетки
Blue Origin представи проектиран с AI източник на енергия за Луната
Никулден е! Вижте какви са традиции за днес
Оперираха Здравко от "Ритон"
Изтеглиха жребия за световното по футбол през 2026 г. Вижте всички групи
Спасители във Варна извадиха немска овчарка от 25-метров кладенец
Проблемите с водата в Аврен продължават
Кадър на деня за 5 декември
S&P 500 отчита четвърти пореден ден на ръст и се повишава с 0,4% за седмицата
Всяко второ предприятие у нас разполага със собствен уебсайт
Гръцкият парламент одобри покупката на ракетни системи за 650 млн. евро от Израел