fallback

Investor Media Group започва да издава списанието Bloomberg Businessweek

Новината съобщи изпълнителният директор на медийната група Виктория Миткова

29.03.2021 | 14:15 Автор: Искра Ангелова

Investor Media Group, част от която е Bulgaria ON AIR, започва да издава списание "Bloomberg Businessweek" в България. Това съобщи в интервю за Investor.bg изпълнителният директор на медийната група Виктория Миткова. 

"Паралелно със засилването на взаимодействието между всички канали в Investor Media Group, тази година развиваме значително и стратегическото ни партньорство със световния медиен гигант Bloomberg L.P. и започваме да издаваме за България бизнес списанието Bloomberg Businessweek, което е едно от най-реномираните печатни издания за бизнеса в САЩ и Европа. Ще го издаваме на български и английски, а съдържанието ще следва професионалните журналистически принципи на Bloomberg", заяви тя пред Investor.bg.

За създаването му ще отговарят най-добрите икономически журналисти, начело с Ивайло Лаков от Bloomberg TV Bulgaria, като в списанието специално място ще имат и ексклузивни интервюта и материали директно от Bloomberg Businessweek в САЩ.

"Съвсем скоро очакваме и първи брой, за който самата аз нямам търпение", заяви още изпълнителният директор на Investor Media Group. 

"Bloomberg Businessweek" е едно от най-реномираните печатни издания за бизнеса в Съединените щати и Европа и има над 90-годишна история. За България то ще се издава на български и английски език и ще се разпространява и в търговската мрежа.

Новината за новото списание, което Investor Media Group започва да издава, идва само месец, след като медийната група пусна на пазара изцяло нов проект, който няма аналог в България - платформата за излъчване на живо на събития с професионален фокус Investor Media PRO.

"Видяхме потенциал да създадем нова платформа, която в момента няма аналог у нас, и с която дори и когато рестрикциите отпаднат, ще дадем възможност на всички професионални общности да следят дискусиите, които ги интересуват. Не бих казала, че Investor Media PRO е отговор на паузата в събитийната индустрия. Тя е по-скоро следващата стъпка в развитието й и част от мултиканалната ни стратегия за излъчване на живо на най-силното ни съдържание от събитията на нашите уебмедии. И съм щастлива, че имахме възможност да сме първите, които я представиха на пазара", обясни за Investor.bg Виктория Миткова и допълни:

"Investor Media PRO e и дигиталното лице на всичко, което сме правили, защото разполага с архив от дискусиите и конференциите, които сме организирали през изминалите 10 години. Целият този видео архив от събития, в допълнение с ежедневните новини и интервюта, които екипът на Bloomberg TV Bulgaria подготвя, следвайки най-високите журналистически критерии, правят Investor Media Group медийната група с най-богатото и професионално създадено видеосъдържание за бизнеса на медийния пазар у нас".

Цяллото интервю с изпълнителния директор на Investor Media Group може да прочетете в Investor.bg.

Снимка: Investor Media Group

Харесайте страницата ни във Facebook ТУК

fallback
Още от PRESS
fallback