Още по темата
По повод Европейския ден на телефон 112 бяха представени нови функции на системата. Надградена е вече действащата услуга е-call, с която пътните превозни средства могат да подават информация към всички кол центрове в страната при катастрофи.
Нова платформа ще осигурява достъп на хората със слухови или говорни увреждания.
Това ще става посредством приложение за смарт устройства и интернет портал.
През 2018 г. в системата са били приети над 3,5 млн. попвиквания. От тях около 2,5 млн. са били реални.
Харесайте ни във Facebook ТУК.
Турската авиокомпания "Пегасус" купи най-големия чешки авиопревозвач "Смартуингс"
Криза с боклука в "Изгрев" няма да има, уверява кметът на района д-р Делян Георгиев
Селена Гомес със секси визия докато украсява елхата
Холтерите като устройства за дистанционен мониторинг
Хранителен режим при атеросклероза
Как влияе на психиката работата от вкъщи?
Инсулинова резистентност и метаболитен синдром – как са свързани?
Кога ще се случи следващото лунно затъмнение
Метеорният поток Геминиди ще достигне своя връх в нощта на 14 декември
Единствена по рода си: В Индонезия се роди бебе от вида гигантска панда
Учените са изумени: Кометата 3I/ATLAS носи ключова за живота молекула
Зверско убийство на сина на зам.-кмета на Харков във Виена
Тарикати продават стартови пакети евро от по 20 лева за 50
Мъж е в кома след тежък побой пред магазин
Награждават участвалите в евакуацията на танкера "Кайрос"
Какво ще бъде времето във вторник?
Д. Кузов: Има критична зависимост на велоиндустрията ни от азиатските производители на компоненти
Слабият юан задвижва износа на Китай и предизвиква критики
Ще гарантира ли бюджетът фискалната устойчивост на държавата
Надеждите за понижаване на лихвите не успяха да задържат оптимизма на борсите в Европа