fallback

Четенето и образованието

Кампанията "Забавното четене" отново с големи резултати

01.02.2017 | 18:48 Автор: Димитър Абрашев

Кампанията за насърчаване сред децата "Забавното четене", инициирана от Аz-deteto.bg, част от Investor Media Group, е привлякла досега 15 000 деца от страната. Те са прочели над 150 000 книги през последните 5 години. Над 2000 деца участвали в конкурса на инициативата миналата година и отличили любимата си книга. “Алиса в страната на чудесата” е безспорен фаворит. Титлата "Най-четящ град" е за Самоков - при това за втори път, а "Най-четящо дете" е Елена Христова от Добрич.

Промените в учебните програми са хаотични и тенденциозни смятат редица учители, особено по български език и литература. 

Структурата на училищата също е остаряла. 

 

fallback
Още от Директно
fallback