Правила за медийни партньорства

Като медийна група с пълно портфолио от канали, партньорството е в основата на всичко, което правим

14.06.2017 | 12:57 Редактор: Константина Маркова
Правила за медийни партньорства

Правила за медийни партньорства

1. ВЪВЕДЕНИЕ
Като медийна група с пълно портфолио от канали, партньорството е в основата на всичко, което правим.

Вярваме, че контактите отварят нови възможности, както и че добрите практики и идеи си заслужава да бъдат споделяни и показвани.


2. ПРИНЦИПИ
Като една от водещите медийни групи, създаващи качествено съдържание, ние:

- не правим услуги, а работим професионално
- не промотираме директно, а осигуряваме публичност
- имаме установени стандарти, но ценим индивидуалния подход


3. КОИ МОГАТ ДА БЪДАТ НАШИ ПАРТНЬОРИ?

- институции в областта на изкуството и образованието

- творчески платформи, организации и събития в областта на културата

- *доброволчески и дарителски кампании с благородна цел

- спортни и всякакъв тип прояви, промотиращи активния и здравословен начин на живот

- организатори на значими бизнес събития с таргет аудитория, аналогична на нашата

- организатори на обучения и семинари, които биха били полезни за развитието на нашия екип

- обществени групи, чиито принципи и цели съвпадат с нашите

- **медии

- други, стига да не се нарушава публичната ни репутация на независима медийна група


4. КОИ ОБЛАСТИ НЕ МОГАТ ДА БЪДАТ ОБЕКТ НА ПАРТНЬОРСТВО?

Има теми, които са по-деликатни, затова предпочитаме да избегнем дискусията по тях:

- политика

- цигари и алкохол

- порнография

- оръжие

- религия


5. КАКВО ПАРТНЬОРИТЕ НИ МОГАТ ДА ОЧАКВАТ ОТ НАС?

За нас е важно да подкрепяме значими каузи, да развиваме и насърчаваме таланти и да намираме нови начини да бъдем обществено полезни. Затова можете да получите разнообразни и гъвкави форми на партньорство в различните канали на Investor Media Group:

- излъчване на рекламни спотове на партньора в телевизия и/или радио Bulgaria ON AIR и/или Bloomberg TV Bulgaria, съгласувано с програмния и търговския отдел на отделните медии

- обвързаност със съдържание в предавания от програмата на телевизиите и рубриките в сайтовете ни

- банер кампании в сайтовете bgonair.bg, dnes.bg, investor.bg, bloombergtv.bg, gol.bg, tialoto.bg, az-jenata.bg, puls.bg, teenproblem.net, imoti.net, az-deteto.bg, automedia.bg, start.bg, blog.bg, snimka.bg, rabota.bg спрямо възможните опции в момента

- игри и други нестандартни форми на присъствие в социалните мрежи на медията - партньор

- материал или каре в THE INFLIGHT MAGAZINE


6. КАКВО БИХМЕ ИСКАЛИ ДА ЗНАЕМ, ПРЕДИ ДА ВЗЕМЕМ РЕШЕНИЕ ЗА ПАРТНЬОРСТВО?

Предоставянето на пълна информация за активностите на кампанията на втората страна - комуникационни канали, лица, цели, срокове за реализация, очаквани резултати, за нас е от съществена важност.

Освен за предоставяне на лога, бихме искали да знаем и за други възможности за позициониране (включване на наши лица в инициативата, билети за събития, опции за присъствие на наши служители на място, възможности за споделяне в социалните мрежи на партньора и т.н.).


7. ЕТАПИ НА ПАРТНЬОРСТВОТО

Срокът за одобрение на партньорството на вътрешно ниво е между 3 и 10 работни дни в зависимост от мащабите на сътрудничеството.

Тъй като медийното партньорство е свързано с публичната ни репутация, държим да следим използването на логата в рекламните материали на партньора.

Навременното придвижване на документацията, съпровождаща партньорството, като договори, планиране, банери, файлове за печат, фактури и др. е съществено за оптимизиране на работата и на двете страни.

За нас е важно след събитието да получаваме информация и снимки, свързани с нашето присъствие.


8. КАКВО БИХМЕ ИСКАЛИ ДА ВЗЕМЕТЕ ПОД ВНИМАНИЕ?

За да сте напълно сигурни в нашето сътрудничество и за да няма разочарование и свръхочаквания, бихме искали да вземете под внимание, че:

- промотирането и подкрепата на лични виждания и мнения не се допускат.

- целта ни е да осигуряваме публичност на партньора и да бъдем част от активностите по време на кампанията му, но не и изцяло да го промотираме.

- изработването на визуалните и други творчески материали на партньора не е задължение на медията. Изключение прави общ проект, по който двете страни обединяват усилията и ресурсите си.

- като ваш партньор, който ще отдели ресурси в медийната подкрепа на каузата ви, бихме искали да сме информирани за участието на наши преки конкуренти.

- при ангажираност с лица на медийната група отношенията се коментират с отдел "Комуникации"

- при спот, банер или друга форма на реклама се сключва ДОГОВОР.

Партньорите, които не са регистрирани по ДДС и държат на подобна форма на партньорство, която налага сключването на договор, трябва да ни информират за това предварително.
Изпълнението на партньорските кампании се осъществява след изпълнението на клиентските кампании и поради това е възможно да има разминаване между разпределението в заложения и изпълнения план, но се стремим общата сума по договора да бъде оползотворена ефективно.
Препоръчително е материалите на партньора да не съдържат спонсорски препратки. Присъствието на такива се заплаща ефективно в размер на 20% от стойността на кампанията.
Отговорността за съдържанието на материалите, включително по отношение законосъобразността им, е изцяло на партньора;
Медията се освобождава от отговорност в случай на претенции и/или евентуални нарушения на нормативните актове във връзка със съдържанието на материалите.

Във връзка с политиката за развитие на дигиталните медии в нашата група имаме следните изисквания по отношение на партньорствата със сайтовете:

- броят на PR публикациите е обект на редакционна политика и подлежи на обсъждане.

- текстовете и заглавията на PR публикациите подлежат на редакторска намеса.

- PR публикациите могат да съдържат до два външни линка.

- планирането на банер кампании е по договаряне. Банерите не трябва да съдържат лога на спонсори.

- всякакви снимки и други визуални материали трябва да са с подходяща резолюция и качество.

- при сключване на договор за рекламна кампания стойността на импресиите е според официалните тарифи на reklama@investor.bg към момента на договора.


КОНТАКТИ - marketing@bulgariaonair.bg; marketing@investor.bg

*Ако организирате доброволчески и дарителски кампании с благородна цел - csr@bulgariaonair.bg

**Ако сте медия - pr@investor.bg