fallback

Старира деветото издание на "Любимите марки"

Потребителската класация мери привързаността към дадена марка

21.05.2017 | 18:00 Автор: Доника Ризова

Стартира първият етап на потребителската класация “Любимите марки”. Инициативата се реализира за девета поредна година и е единствената класация, основана само върху мнението и нагласите на потребителите. “Любимите марки” дава възможност на потребителите да определят марките, които обичат и които сред голяма конкуренция са спечелили тяхното доверие. За разлика от други класации, "Любимите марки" не разчита на жури при номинациите – те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и не включват специални пазарни критерии. По този начин се представя не експертното, а потребителското мнение за брандинга.

Класацията се провежда в три етапа. Гласуването се извършва он-лайн на адрес: www.mylovemarks.eu след предварителна регистрация. Потребителите номинират или гласуват, като потвърждават избора си през линк, изпратен автоматично на електронната им поща, посочена за контакт. Непотвърдените гласове не се отчитат!

Подбрани са над 40 категории, от които всеки участник има възможност да определи коя е неговата любима марка. Критерият, по който ще се излъчат марките в отделните категории, ще бъде броят на подадените гласове. Първият етап стартира в сряда, 31 май и ще продължи до 9 юни. В рамките на 10 дни потребителите избират (номинират) предпочитаната от тях марка в падащо меню за всяка от подбраните категории. Този етап цели да отсее Топ 6 на най-предпочитаните брандове в различните отрасли. В следващия кръг продължават онези 6 марки в категория, събрали най-много потребителски гласове.

Втори етап ще се проведе от 13 юни до 20 юни, като в този период потребителите гласуват за една от 6-те продължили марки в различните категории. Целта на този етап е да покаже кои 3 марки в отрасъл ще продължат в трети последен кръг на класацията.

Трети етап стартира на 3 юли и ще продължи до 9 юли включително. На този етап потребителите ще определят марка №1 във всяка категория.

Всяка година в класацията "Любимите марки"  взимат участие над 20 000 потребители. Телевизия "България он ер" е традиционно в челната тройка на класцията в своята категория. И тази година е включена в надпреварата.

 

fallback
fallback