Журито на PR приз 2015 ще има нелеката задача да избере победителите в 14-те конкурсни категории на PR приз 2015 сред 57 проекта, които ще участват във финалната част на конкурса. Откритите представяния ще се проведат на 16-ти и 17-ти май в зала “Парламент” на Радисън Блу Гранд Хотел София – домакин на Деветия PR Фестивал в България, организиран от БДВО. През тази година проекти има във всички конкурсни категории, като се запазва тенденцията най-оспорвано да е състезанието в CSR – бизнес  сектор” с девет проекта,  „Зелени комуникации и градска среда” със седем проекта и „Специално събитие” също със седем.

Финалистите в конкурса, ще имат по 10 минути, за да представят пред журито своят проект и още пет минути, за да отговарят на поставени въпроси. Презентациите и в двата дни започват от 10.30 часа, като са открити и всеки, който желае да ги наблюдава може да го направи. Съгласно регламента на PR Приз, откритите представяния дават 20% от общата оценка и могат да натежат везните при определянето на победителя и наградените във всяка една категория.

За първи път през тази година, участниците в първия в страната конкурс за постижения в сферата на комуникациите ще се състезават и за специалната награда на Комисията по етика на БДВО, която се учредява по повод 10-годишнината от подписването на Етичния кодекс на ПР специалистите в България и нейния носител ще бъде излъчен по специални критерии, разработени и приети от Комисията. По традиция, специални награди  в различни категории ще връчат партньорите на БДВО.

Церемонията по награждавне на призьорите в PR приз 2015 ще се състои на 20-ти май в балната зала на Радисън Блу Гранд Хотел София, като с нея ще завърши програмата на Деветия PR Фестивал в България, който през тази година е посветен на дигиталните комуникации – „Дигитален PR – неизбежната трансформация”.

PR Приз 2015 и Девети PR  фестивал се осъществяват с любезното съдействие на:

NGOBG.INFO – Информационният портал за неправителствените организации

Български център за нестопанско право 

ЧЕЗ Груп.

Ексклузивен медиен партньор – BulgariaOnAir

Криейтив партньор – The Smarts

Медийни партньори: Българска телеграфна агенция, Dir.bg,  списание Мениджър, b2b медия, newmedia21.eu, Marketing360.bg и Credoweb. 

Партньори: Българска академична асоциация по комуникации, Idea Advertising & PR, Фондация Инициатива за финансова грамотност, Деа солюшън

Домакин на проявата – Радисън Блу Гранд Хотел София

 

Пълният график на откритите представяния можете да намерите тук

Пълната програма на фестивала можете да видите тук