Amazon започва здрава битка за пазара в Индия

Коментар на Сунанда Джаясейлан, Bloomberg

31.07.2014 | 13:33 Редактор: Велко Каменов
Amazon започва здрава битка за пазара в Индия

Кореспондентката на Bloomberg TV в Индия Сунанда Джаясейлан предаде, че от Amazon са обявили планове да инвестират 2 милиарда долара в Индия в отговор на набраните средства от 1 милиард долара от страна на индийската компания за онлайн търговия Flipkart. По този начин Amazon ще се опита да укрепи и развие бизнеса си в страната.

Amazon не иска да изостане на индийския пазар за онлайн търговия след като създателят и главен изпълнителен директор на компанията Джеф Безос сподели, че вижда огромен потенциал в него. Експерти очакват пазарът за онлайн търговия в Индия да продава стоки на обща стойност от 22 милиарда долара до 2018.

Amazon предприема тези действия, въпреки че разликата в приходите на двете компании е огромна.  Интересното е, че Flipkart се справя по-добре при продажбите на мобилни телефони и по-големият пазарен дял на компанията в тази сфера на онлайн търговията се оформя като възможност пред индийската компания да намали разликата с Amazon.

В крайна сметка потребителите със сигурност ще спечелят заради повечето възможности за търговия и намаляването на цените заради конкуренцията между компаниите, предлагащи платформи за онлайн търговия.

Сунанда Джаясейлан , Bloomberg