Фондация „За Нашите Деца” стартира коледна кампания с участието на служителите на водещи фирми

Служителите от 28 различни компании набират средства чрез коледни инициативи в офисите си, за да помогнат на изоставените деца в България да живеят в семейство.

02.12.2014 | 10:07 Редактор: Доника Ризова
Фондация „За Нашите Деца” стартира коледна кампания с участието на служителите на водещи фирми

 Благотворителната кампания „Тази Коледа чудесата правите Вие 2‘‘, която фондация „За Нашите Деца“ организира за втора поредна година ще продължи до 20 декември. Кампанията цели да ангажира и мотивира служителите на различни фирми да помогнат по специален и вълнуващ начин на изоставените деца в България да живеят в сигурна и развиваща се семейна среда.

Набраните средства ще бъдат използвани от „За Нашите Деца” за спасяване на новородени бебета от изоставяне, намиране на приемни родители или алтернативна семейна среда за деца, които не могат да живеят в родното си семейство и има риск да прекарат детството си зад стените на институциите.

В периода на кампанията екипите на фирмите-участници ще реализират различни инициативи, избрани от Коледния наръчник с 12 благотворителни идеи, предложени от организаторите от „За Нашите Деца”. Сред тях са офис олимпиада, елха на надеждата, игра със снимки от старите ленти, викторина, празнично караоке, кино вечер в офиса и още други забавни и сплотяващи за служителите дейности.

“Тази Коледа чудесата правите Вие 2“ не е традиционната благотворителност, която сме свикнали да виждаме по Коледа. За втора поредна година с тази кампания ние искаме да избягаме от чувството за вина и съжаление, а вместо това да подарим на служителите на различни компании удовлетворение от това, че са помогнали на дете в нужда. Успехът и опитът ни от миналогодишното издание на кампанията ни подсказват, че хората имат нужда да усетят личния си принос в променените детски съдби, за които фондация „За Нашите Деца“ работи вече 22 години. Убедени сме, че благотворителността в България преминава в един нов етап на проактивност, където самият дарител иска да участва в промяната – иска да я вижда, да я усеща, да я създава.“, коментира Иванка Шалапатова, изпълнителен директор на фондация „За Нашите Деца“.

До момента в кампанията се включват служителите на 28 компании, сред които са: Данон, HP,Порше София Изток, DM, Deichmann,Шенкер, Коника Минолта,Метрореклама , Софита, I do advertising, J point,телевизия  Bulgaria on Air, Крестън Булмар, АбВи, LR, Провидент Файненшъл България, Компас ООД, Си Трейд, ЗАД "Енергия",Програмата Медия Груп, Дунапак Родина, Телелинк ЕАД, Тарасофт, ТМФ Груп, Астра Зенека, Convoy world и др. Всяка фирма, която иска да се присъедини, може да получи информация на уебсайта на инициативата http://yourmiracles.eu/.

Кампанията се реализира с подкрепата на Ideas Lab и Студио Кипо.  

Медийни партньори на инициативата са:  Bulgaria on Air, сп. B2b Magazine, сп. Твоят Бизнес, сп. Икономика, сп. Бизнес лейди, Manager.bg, Obekti.bg, Dir.bg, Actualno.bg, Expert.bg, iWoman.bg, Az-jenata.bg, Az-deteto.bg, Economic.bg, Kmeta.bg, Csr.bg, Ngobg.info, Programata.bg, Dama.bg, Novinite.bg, Bebok.eu, News.bg, Money.bg, Topsport.bg,в-к "Животът днес".