Николина Димитрова: Bloomberg TV Bulgaria ще е насочена и към масовата публика

Във фокуса на програмата ще е, както глобалната перспектива, така и местната специфика, коментира изпълнителният директор на медията

15.10.2015 | 13:54 Редактор: Мариета Иванова
Николина Димитрова:  Bloomberg TV Bulgaria ще е насочена и към масовата публика

В специално интервю за в. 24 часа Николина Димитрова, изпълнителен директор на  Bloomberg TV Bulgaria, разкрива подробности за бъдещата програма на телевизията, която стартира на 19 октомври.

Тя изтъква, че Bloomberg TV Bulgaria ще е насочена не само към хора, които се занимават с бизнес, но  и към масовата публика.

Ето и част от интервюто за в.24 часа:

С какво Bloomberg TV Bulgaria ще се различава от предишната Bulgaria ON AIR, която допреди месец беше икономическа телевизия?

С много неща. В Bloomberg TV Bulgaria много по-активно ще бъде участието на колегите от световните телевизии Bloomberg във всекидневната ни програма.

Всеки ден в ефира ще имаме по няколко включвания от различните офиси по света. Колегите от Хонконг ще коментират как стартират азиатските пазари в сутрешния пояс, колегите от Ню Йорк ще обясняват в нашия вечерен пояс как се движат борсите на американските пазари. Колегите от Европа през целия ден ще ни информират за движението в Европа. Ще правим паралели какви са отзвуците у нас.

Друга огромна разлика ще е непрекъснатото присъствие на живия, прекия ефир на телевизия Bloomberg в ефира на Bloomberg TV Bulgaria. Ще имаме преводи на живо. Разлика ще има и в програмната схема. В Bulgaria ON AIR имаше много новини, но в Bloomberg TV Bulgaria ще бъдат още повече. Амбицията ни е да сме задълбочени, бързи, независими и равно отдалечени.

Програмата на Bloomberg TV Bulgaria ще прилича ли на програмите на тв Bloomberg по света?

И да, и не. Програмата ни е съобразена с тази на Bloomberg TV Europe. В същото време, разбира се, има местни специфики, с които сме се съобразявали, защото публиката и пазарът в Лондон или в САЩ, или в Турция са различни от нашите. Програмите много си приличат като динамика, защото никой няма време да гледа и слуша дълго, всеки иска да научи веднага най-важната информация. Отличават се като структура в отделните часови пояси. Добрата новина е, че благодарение на взаимодействието ни с Bloomberg новините от България още по-активно стават част от световния новинарски поток чрез офисите на медийния гигант по света, които ще взимат съдържание от нас.

Цялото интервю може да прочетете тук:

Какво каза другият изпълнителен директор на Bloomberg TV Bulgaria  Георги Бисерински четете тук