8 октомври бе оцветен в розово с кауза

Националният розов ден бе посветен на повишаване информираността относно рака на гърдата и популяризиране на ранната диагностика

09.10.2018 | 18:17
8 октомври бе оцветен в розово с кауза

На 8 октомври 2018 г. Avon България проведе първия национален розов ден, част от Проекта Pink Light, в който призова всеки желаещ да покаже подкрепата си, като облече розово. Проектът Pink Light е насочен към повишаване на информираността относно рака на гърдата и има за цел да популяризира ранната диагностика. Защото никоя жена не трябва да остава на тъмно относно здравето на гърдите си.

Като част от националния розов ден точно в 8.01 PM Avon освети няколко сгради в София в розово. Избраните час и дата са символични. Според статистиката 1 от 8 жени са застрашени от рак на гърдата.

Кампанията подкрепи и екипът на Bulgaria ON AIR, чиито водещи Радинела Бусерска, Даниела Владимирова, Ганиела Ангелова и Десислава Атанасова носиха розови шалчета или облекло в ефир в знак на подкрепа към Мисията на Avon да повиши вниманието на обществото относно важността на ранната превенция и здравето на гърдите.

Обявеният хаштаг #avonpinkday бе използван над 300 пъти в социалните мрежи от всеки, решил да подкрепи каузата, както и от водещи инфлуенсъри.

Информация за събитията през целия ден може да бъде открита на Facebook страницата на кампанията.

Проектът Pink Light е част от глобалната Мисия на Avon да информира 100 милиона жени годишно относно здравето на гърдите им.  За тази цел козметичната компания използва всяка част от своя бизнес с водещ акцент върху тяхната силно развитата мрежа от представители, като същевременно с това ще продължи  работата си със своите локални и глобални партньори.

Заедно и обединени в тази кауза, от Avon си поставят за основа цел да помогнат на всяка жена да е запозната с рисковете и без значение от възрастта си, да бъде е наясно с факторите, които оказват влияние върху риска от развитието на рак на гърдата и какво може да се направи, за да се контролира. Да помогнат на всяка жена да знае какво означава за нея здравето на гърдите и да разпознава на ранен етап знаците за рак на гърдата. Да помогнат на всяка жена да знае как да предприеме действия, за да може да потърси помощ и медицински съвети навреме.

В България вече 17 години каузата усилено работи в посока повишаване на информираността за проблема и важността на ранната превенция. Кампанията вече 3 години си партнира успешно със своя партньор в България   - Фондация „Една от 8“, благодарение на които успява да разшири своя обхват и да окаже подкрепа на диагностицираните жени. Дарените от Avon средства осигуряват безплатна психологическа, юридическа, информационна и практическа подкрепа, която Фондация „Една от 8“ предоставя директно на засегнатите жени, техните близки и семейства.