МИ6 набира шпиони с реклама: Ние не сме безсмъртни като Джеймс Бонд

Ние сме тайни агенти, но не правим това, което си мислите, твърди британската разузнавателна служба
Публикувана: От:

Още по темата

 

Шпионинът – литературен образ, който въплъщава в себе си екшън, мистерия и романтика. От Джеймс Бонд до Итън Хънт и Джейсън Борн – примерите в света на литературата и киното са неизброими. 

Но дали реалността отговаря на очакванията? МИ-6, британската разузнавателна служба, хвърли светлина върху въпроса, вълнуващ милиони.

Вълнуващи битки и престрелки, високоскоростни преследвания с луксозни автомобили, скъпи костюми, красиви жени и, разбира се, мартини. Кой не би искал да бъде шпионин на тайните служби? 

МИ-6 обаче е на друго мнение. В първата си телевизионна реклама британското външно разузнаване побърза да разбие митовете около професията, а именно – британските шпиони не са като Джеймс Бонд. 

Видеото започва с класическа сцена на мистерия и вълнение – с подводен пейзаж и огромна акула, готова за лов. След секунди обаче завесата се вдига, а главният герой в рекламата се оказва дете, чиято майка го е завела в аквариум. Видеото завършва с думите: "Тайно – ние сме точно като вас“. 

Целта на МИ-6 е да привлече в редиците си поне 800 служители, както и да привлече повече жени и представители на малцинствата във Великобритания. 

"Ние сме тайни агенти, но не правим това, което си мислите“, твърди рекламата. Но дали наистина е така – само истинските шпиони ще могат да потвърдят. 

Коментари ( 0 )