Victoria’s Secret спира да излъчва модното си шоу по телевизията

Ревюто ще може да се гледа от други платформи
Публикувана: От:

Още по темата

 

В отчаяното си желание да осъвремени имиджа си Victoria’s Secret тази година няма да излъчва своето добило вече емблематичен статус ежегодно модно шоу по телевизията.

Производителят на дамско бельо, който провежда бляскавото събитие всяка година, с изключение на една, от 1995 г. насам, е решил да преосмисли концепцията на ревюто. Това заяви в мейл до служителите основателят на компанията майка L Brands Inc. Лес Уекснър.

"Модата е бизнес на промяната. Трябва да се развиваме и променяме, за да растем", посочва той в текста, цитиран от Bloomberg. "Продължавайки напред, ние не вярваме, че телевизионната мрежа е правилното място. През 2019 г., а и след това, ние се фокусираме върху разработването на вълнуващо и динамично съдържание, както и един нов вид събитие“, добави още той.

По думите на Уекснър новото съдържание ще бъде представяно на клиентите през платформи, към които те вече са привързани, и по начин, който "разширява границите на модата в глобалната дигитална епоха".

Четете още по темата в investor.bg.

Снимка: Архив

Харесайте страницата ни във Facebook ТУК

Коментари ( 0 )