Сексизмът в рекламите, представен чрез размяна на ролите между половете

Творецът прави паралел между винтидж рекламите от средата на миналия век

20.01.2018 | 18:07 Редактор: Василена Василева
Сексизмът в рекламите, представен чрез размяна на ролите между половете

Сексизмът в рекламите, представен чрез размяна на ролите между половете. В това се изразява арт проектът на художника и фотограф Ели Резкала, който има за цел да покаже битуващия сексизъм в обществото през годините.

Творецът прави паралел между винтидж рекламите от средата на миналия век, представени чрез размяна на ролите между половете. В оригиналните реклами ролята на жената е сведена до това да се грижи за домакинството и да обгрижва съпруга си. 

В проекта на Ели Резкала обаче мъжете изпълняват всички тези дейности - сервират закуска в леглото, мият купчини с чинии и се радват на прахосмукачката за коледен подарък.