TikTok атакува гейминг пазара, включва игри в платформата си

Това ще подкрепи рекламните приходи на китайската услуга

20.05.2022 | 10:40 Редактор: Теодора Патронова
TikTok атакува гейминг пазара, включва игри в платформата си

TikTok провежда тестове, така че хората да могат да играят игри в нейната платформа за споделяне на видеа във Виетнам. Ходът е част от плановете за сериозно навлизане в гейминга, твърдят четирима източници на Ройтерс, запознати с въпроса.

Включването на игри в платформата ще подкрепи рекламните приходи на китайската услуга и може да увеличи времето, което прекарват в приложението потребителите, като месечно активните са над 1 млрд.

TikTok, която е собственост на китайската ByteDance, планира да пусне повече гейминг предложения в Югоизточна Азия, допълват източниците. Това може да се случи още през третото тримесечие, казват те.

Макар че компанията ще започне с мини игри, които обичайно са по-прости и кратки, нейните амбиции се простират отвъд тях.

Четете повече по темата в investor.bg

Снимка: Bloomberg.com

Харесайте страницата ни във Facebook ТУК