Платформите за запознанства сигнализират, че "очакват лято на любовта"

През първото тримесечие приходите са нараснали с 23% на годишна база

06.05.2021 | 22:32 Редактор: Жаклина Иванова
Платформите за запознанства сигнализират, че

Компанията майка на платформите за запознанства Tinder, Hinge, OkCupid и Match.com очаква да продължи да има отличен бизнес след силния си старт на годината.

"Очакваме лято на любовта", обяви главният изпълнителен директор на Match Group Шар Дъби след представянето на тримесечния отчет във вторник след края на борсовата сесия.

През първото тримесечие приходите са нараснали с 23% на годишна база до 668 млн. долара благодарение на значително по-високите абонаментни данни. Нетната печалба е била 174,3 млн. долара след загуба от над 200 млн. долара за същия период на миналата година.

Още по-голям бум базираната в Далас Match очаква през лятото. За текущото тримесечие групата обяви очакванията си за приходи в размер между 680 млн. и 690 млн. долара. Това очевидно надмина очакванията на анализаторите, които в анкета на Bloomberg прогнозираха средно 678,6 млн. долара. В следборсовата сесия акциите поскъпнаха с над 6 %, пише investor.bg.

Match очаква печалба преди лихви, данъци, обезценки и амортизация в диапазона от 255 до 260 млн. долара, тъй като продължава да харчи повече за продажби и маркетинг. Според данните, събрани от Bloomberg, анализаторите средно очакваха 267,3 милиона долара.

"Излизайки от първото тримесечие, наблюдаваме подобряване на тенденциите в портфолиото“, заяви главният изпълнителен директор Шар Дъби в писмо до акционерите. 

"Бизнесът се развиваше добре и по време на пандемията, но трябва да се подобри допълнително благодарение на увеличаването на ваксинациите и връщането към живот с по-малко социална дистанция", пише още шефът на Match Group Дъби в писмото до акционерите. 

Снимка: Bloomberg.com

Харесайте страницата ни във Facebook ТУК