Грешката на онлайн търговците - разчитат прекалено на привличането на нови клиенти

Силната страна на българския бизнес в интернет била неговата иновативност

27.09.2020 | 21:12 Редактор: Юлия Христова
Грешката на онлайн търговците - разчитат прекалено на привличането на нови клиенти

Основната грешка на онлайн търговците е, че разчитат прекалено много на привличането на нови клиенти. Това каза основателят на софтуерната компания Cintelly Георги Сердаров в предаването "Update" с водещ Елена Кирилова. 

По думите му това е голяма грешка, която се наблюдава при много бизнеси. 

"Привличането на нов клиент е изключително скъпо начинание, защото изисква разход за рекламни кампании, промоции и т.н.".  

Сердаров обясни, че много малка част от тези нови клиенти остават впоследствие в бизнеса и стават лоялни. Той добави, че по-голямата част от новите клиенти най-често поръчват веднъж или два пъти и след това спират да използват услугите на бизнеса. 

"Ние се съсредоточаваме върху методи и практики за задържане на текущите клиенти", сподели основателят на Cintelly. 

От друга страна той смята, че силната страна на българския онлайн бизнес е неговата иновативност, пише bloombergtv.bg. 

"Постоянно се търсят начини за оптимизация и подобрение. Българския онлайн бизнес е все още във фаза на развитие и много лесно може да променя своята концепция и бизнес стратегия", отбеляза Сердаров. 

Снимка: Pixabay

Харесайте страницата ни във Facebook ТУК