Facebook и Instagram повече няма да позволяват на инфлуенсъри да рекламират електронни цигари, тютюневи продукти или оръжия в платформите си, използвайки "брандирано съдържание", пише CNBC.
Instagram обяви, че повече няма да позволява "спонсорирано съдържание", което рекламира тези стоки.
През юни Instagram съобщи, че прави промяна, която ще позволи на рекламодателите да промотират публикации от инфлуенсъри или потребители, които работят с марки за рекламиране на услуги или продукти.
Потребителите вече виждат надпис "платено партньорство с" на подобни публикации в Instagram.
Компанията заяви, че ще започне да прилага новото правило "през следващите седмици". Говорител на Instagram обясни, че това е първият път, в който се въвеждат рестрикции за вида продукти, които могат да бъдат рекламирани като брандирано съдържание.
Снимка: Reuters
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК