Без повече рекламиране на някои продукти от Instagram инфлуенсърите

Електронните цигари попадат сред забраненото "спонсорирано съдържание"

19.12.2019 | 21:20 Редактор: Стефанка Митева
Без повече рекламиране на някои продукти от Instagram инфлуенсърите

Facebook и Instagram повече няма да позволяват на инфлуенсъри да рекламират електронни цигари, тютюневи продукти или оръжия в платформите си, използвайки "брандирано съдържание", пише CNBC.

Instagram обяви, че повече няма да позволява "спонсорирано съдържание", което рекламира тези стоки.

През юни Instagram съобщи, че прави промяна, която ще позволи на рекламодателите да промотират публикации от инфлуенсъри или потребители, които работят с марки за рекламиране на услуги или продукти.

Потребителите вече виждат надпис "платено партньорство с" на подобни публикации в Instagram.

Въпреки че политиката на Facebook забранява реклама на електронни цигари, тютюневи изделия и оръжия, отделните потребители могат да публикуват подобно съдържание, а досега рекламодателите можеха теоретично да плащат за реклама чрез такива публикации, пише investor.bg.

Компанията заяви, че ще започне да прилага новото правило "през следващите седмици". Говорител на Instagram обясни, че това е първият път, в който се въвеждат рестрикции за вида продукти, които могат да бъдат рекламирани като брандирано съдържание.

Снимка: Reuters

Харесайте страницата ни във Facebook ТУК