Мобилно приложение ще улеснява външната реклама

The Pole позволява пренасяне на информация от мобилно устройство към голям дигитален екран

26.11.2013 | 12:28
Мобилно приложение ще улеснява външната реклама

Ново мобилно приложение предлага възможност за безплатна реклама, която се пренася от мобилно устройство на голям дигитален екран. То е дело на стартиращата румънска компания The Pole Society и ще може да бъде изпробвано безплатно в България на 28-и ноември.

Услугата предлага създаването на плакат, който потребителят може да изпрати директно от мобилно устройство към външен дигитален екран, а всичко това отнема максимум няколко минути.

Hidden FieldЦелта е удобно промотиране на събития, продукти и дори възможност за споделяне на мислите с целия град. Услугата покрива повече от 40 цифрови външни дисплея в Букурещ. Създателите ѝ предвиждат до началото на следващата година тя да бъде достъпна и в други големи градове, включително Ню Йорк и Дубай.

Pole е разработена от фирмата за цифрова външна реклама Phoenix Media и локалния доставчик на мобилни платежни решения Netopia movilPay. Двете компании си поставят за цел да променят начина, по който се използва външната реклама, залагайки на бърз и лесен начин за споделяне на промоционално съдържание на цифрови външни дисплеи. 

В момента приложението се поддържа от iOS, но се очаква скоро да бъде пусната и версия за Android. Разработчиците му са предвидили възможност за различни опции, като например избор на времетраенето на дадена реклама и начало на кампанията.

На 28-и ноември компанията пуска услугата 24 часа безплатна реклама, така че тези, които инсталират приложението Pole, ще могат да се възползват от възможността да го тестват на екраните в Букурещ. 

Същевременно една чисто нова технология изпробва Симфоничният оркестър на Йерусалим. Става дума за израелско приложение за iPad, наречено Теnara.

Повече може да нaучите от материала на Bloomberg!