България сутрин

Всеки делник от 9:30 часа
още

Сериозен отлив на туристи у нас. Ще ни спаси ли скъпата реклама?

Не търсим алтернативи в Индия, Китай и Африка, посочи Николай Данаилов 

24.07.2019 | 08:20 Редактор: Тодор Петров

Страната ни все още буксува и не може да намери точната формула как да рекламира своите природни достойнства, за да привлича туристи. Браншът отчита доста по-слаб сезон спрямо миналата година. Министерството на туризма поиска увеличение на парите за реклама.

"Темата не е само в разходването на средства. Да, нашата реклама е в пъти по-малка. За 5 месеца последната реклама на Гърция има над 3,5 млн. гледания. Българската реклама тече от 4 години и има 185 хил. гледания. Трябва нещо по-съвременно", коментира Николай Данаилов от Сдружение "Туризъм" в "България сутрин".

Той потвърди информацията, че министър Николина Ангелкова е поискала повече пари за реклама. Данаилов отбеляза, че има две огромни изложения, на които ние трябва да имаме изумителен щанд и малко пари, за да провокираме интереса на чуждите туроператори. 

"Не се изискват свръхкапацитети в рекламата. Да, сезонът е много слаб. Има сериозен отлив на основните ни пазари при летния туризъм. Не търсим алтернативи в Индия, Китай и Африка", посочи гостът на Bulgaria ON AIR.

Той отхвърли твърдението на бившия вицепремиер Валери Симеонов, че сме посрещнали по-малко туристи, но те са оставили повече пари у нас. По думите на Данаилов няма как да посрещнем 30% по-малко туристи и да имаме 50% повече приход. Той още веднъж подчерта, че има "страхотен отлив" на туристи.

"Законът за устройството на Черноморското крайбрежие е променян 6 пъти за 3 години. Не мога да разбера защо това се случва точно в пик сезона", завърши представителят на Сдружение "Туризъм".

Харесайте страницата ни във Facebook ТУК