В платформата на Helpbook.info продължават да постъпват сигнали за нередностите, с които се сблъскват инспекторите от БАБХ.
Наш потребител поръчал екзотична храна за вкъщи за сумата от близо 120 лв. по случай семеен празник. Освен разочарованието на цялото семейство, заради развалено месо и объркана поръчка се сблъскал и с отвратителното отношение на персонала на ресторанта:
"Дори не се извини, а започна да ми държи тон защо не съм видяла аз какво било и най-невъзмутимо поиска да върна поръчката. След като обясних ,че вече е извадена от кутиите и това няма как да се случи, започна да ми крещи. Освен че беше сгрешена поръчката, не ми бяха върнати парите, а и храната, която получих, беше с развалено месо и някакви две супи, миришещи на тиня."
Сериозни нарушения от ресторант е констатирал друг наш потребител - газовите бутилки се съхраняват в шкаф във фасадата на сградата без съгласието на етажна собственост, а кухнята се намира в мазето, което противоречи на всички изисквания за пожарна безопасност.
С останалите сигнали можете да се запознаете в платформата на Helpbook.info, където да подадете оплакване към отговорните институции, които да предприемат действия по решаване на проблема и да бъдете уведомени писмено за предприетите мерки.
Снимка: Helpbook