Disney, Coca-Cola и Rolex? Не струват нищо пред Ferrari

Убедителна победа в класацията на най-силните търговски марки

24.01.2020 | 23:19 Редактор: Тодор Петров
Disney, Coca-Cola и Rolex? Не струват нищо пред Ferrari

За втора поредна година, побеждавайки компании като Disney, Coca-Cola и Rolex, Ferrari застава начело на класацията за най-силните търговски марки на планетата.

Списъкът, съставен от британската компанията за анализи Brand Finance, бе обявен по време на Световния икономически форум в Давос. За съставянето на рейтинга са използвани критерии като разпознаваемост на марката, ефективност на водене на бизнеса и привлекателност за инвеститорите.

Ferrari е лидер с 94,8 точки от 100 възможни. Тя е и единствената компания от автомобилната индустрия, която получава най-високата оценка AAA+.

Лидерството на Ferrari се държи на колосалната разпознаваемост на бранда, а също така и на високото ниво на дизайни и използването на иновации. Не е без значение, че италианската компания прави не само автомобили, но и участва в други бизнеси.

Четете още по темата в Automedia.bg

Харесайте страница ни във Facebook ТУК