Мобилната реклама формира 59% от приходите на Facebook

Компанията продължава да расте с по-бързи темпове от очакваното

24.04.2014 | 11:50 Редактор: Ирина Георгиева
Мобилната реклама формира 59% от приходите на Facebook

59% от приходите на Facebook идват от мобилната реклама на социалната мрежа. Данните показват за пореден път, че компанията може да изгради успешен бизнес от нищо и наред с това да продължи да расте с все по-бързи темпове от очакваното, комнетира Сара Фрайър от Bloomberg Television.

"Facebook всъщност е популярен със стабилния си мениджмънт. Не са много хората, които са напуснали ръководството на компанията, особено след IPO-то. Сещам се само за едно - това на техническия им директор. Дейвид Ебърсман е с тях от пет години и има голяма заслуга за организирането на публичното предлагане, което беше осеяно с доста трудности. Той помогна на компанията да покаже наистина страхотни резултати , преди да се сбогува с нея,” коментира Фрайър.

Печалбата на Facebook са е утроила през първото тримесечие и достига 642 млн. долара. Приходите за първото тримесечие са се повишили със 72% на годишна база и достигат 2,5 млрд. долара. Ръстът при приходите от реклама за първото тримесечие е още по-впечатляващ - той е с 82% спрямо месеци от януари до март на 2013.

„Бизнесът на Facebook е силен и нараства. Първото тримесечие на Facebook за 2014 показва едно чудесно начало, “ коментира самият Марк Зукенбърг.

Сара Фрайър от Bloomberg коментира и твърдението на Facebook, че не искат да „замърсяват“ информационни си поток с реклами. По нейни думи гигантът ще потърси възможности за растеж в извън основните им услуги. Според Фрайър много от инициативите на компанията са все още на ранен етап от развитието си, визирайки рекламите в Инстаграм и  приложенията за комуникация. Тези услуги имат над 200 мил. потребители в момента, допълват от Bloomberg.