Подаването на заявки за участие в BAPRA Bright Awards стартира

9 нови конкурсни категории предизвикват професионалистите в бранша

09.03.2017 | 16:38 Редактор: Доника Ризова
Подаването на заявки за участие в  BAPRA Bright Awards стартира

Българската асоциация на ПР агенциите (БАПРА) започна набирането на кандидатури в VIII-то издание на ежегодния ПР конкурс BAPRA Bright Awards . Това е единственият конкурс в сферата на маркетинговите комуникации у нас с жури изцяло от водещи международни експерти в сферата на връзките с обществеността. Заявки за участие ще се приемат през онлайн платформата на конкурса www.bapra.bg/2017/   до 24 март 2017 г., включително. Кампаниите, които кандидатстват следва да са осъществени в периода февруари 2016 г. – края на февруари 2017 г. Председател на журито за 2017 г. е Ричард Хоутън – екс Президент на ICCO и понастоящем собственик на марката Agency doctor.

Новото в тазгодишното издание на конкурса са 9 допълнителни категории, които да дадат възможност най-пълно да бъде разкрит потенциала на кандидастващите проекти: „Дебют на годината – кампания за нов продукт или услуга“; „Корпоративен ПР“; „Кампания за изграждане на работодателска марка“; „Кризисен ПР“; „Кампания за вътрешни комуникации“; „Дигитална кампания“; „Кампания Public Affairs“; „Маркетинг, свързан с кауза“.

За първи път в специална категория „Студентски проект“, студентите ще имат уникалната възможност напълно безплатно да се състезават за отличие, като разработят проект на тема „Иновативни похвати за комуникация с поколението millennials“. Това е и единствената категория, оценявана от жури от водещи български професионалисти в сферата на масовите комуникации и медиите.

„Разширихме значително категориите с цел проекти от всякакъв мащаб и характер да намерят своето място в конкурса – споделя Катя Димитрова, Председател на БАПРА за периода 2016-2018 година – Няма значение дали един проект е нишов или с голям обхват, дали публиката му е 50 или 500 000, стига да има светла идея и измерими резултати“

Кандидатурите се подготвят на английски език и няма ограничения в броя проекти, които могат да бъдат подадени от една компания.

Подробна информация за конкурса, срокове, такси и начина за кандидатстване на www.bapra.bg/2017/.

Медийни партньори на конкурса по традиция са: Bulgaria On air, B2B медиа, сп. „Мениджър“,  сп. „Твоят бизнес“