Кампания в помощ на военни ветерани стана хит сред звездите

Дейвид Бекъм и Скалата са сред първите, които се включиха в инициативата

23.10.2016 | 14:30 Редактор: Тодор Петров
Кампания в помощ на военни ветерани стана хит сред звездите

Ново предизвикателство стана хит сред звездите. 22 лицеви опори за 22 дни. Целта на кампанията е да привлече вниманието на обществото върху зачестилите в последно време случаи на самоубили се войници в армията. 

Стряскащата статистика показва, че всеки ден средно по 22 бивши военнослужещи се самоубиват. В кампанията в подкрепа на ветераните се включиха големи имена от световния шоубизнес. Сред тях са Крис Евънс и Дуейн Джонсън-Скалата.

Лицеви опори прави и Дейвид Бекъм, след като беше предизвикан от режисьора Гай Ричи. Статистиката показва, че за 10 години между 2004 и 2014 г. е имало 160 случая на самоубили се ветерани от канадската армия. Това са повече от загиналите във войната в Афганистан канадски военни. 

Потресаващата реалност кара четирима жители на Отава да започнат кампанията. Правилата са прости - предизвикваш свой приятел, познат или роднина да направи по 22 лицеви опори в рамките на 22 дни. Той качва видео в социалните мрежи с изпълненото упражнение, като така насърчава и други хора да се включат в инициативата.

Всеки, който участва в кампанията, може да направи дарение от минимум 22 долара в полза на кампанията в помощ на ветераните.