Burberry трябва да върви напред: Бейли

16.09.2014 | 21:49
Burberry трябва да върви напред: Бейли

Burberry показа най-новата си колекция на Седмицата на модата 2014 в Лондон.

Камерата на Bloomberg улови криейтив директора и главен изпълнителен директор на компанията, Кристофър Бейли зад кулисите на шоуто и записа коментара му за рисковете в модната индустрия.


Кристофър Бейли, Творчески директор и главен изпълнителен директор, Burberry: Истината е, че трябва да продължаваме да придвижваме Burberry напред, да правим нови неща, иновативни за самия бранд. Ние създаваме неща, в които вярваме, вдъхновяващи нашите клиенти.

 

Нараства ли напрежението на подиума?

К.Б.: За мен винаги е едно и също.

Там, реално, имате 12 минути за да вдъхновите хората.

Понякога това означава да направите нещо неочаквано, друг път става дума за настроенията на света – което значи да направите нещо по-познато.

Това е бизнес свързан с чувствата, емоциите и трябва да бъдат въплътени в нещо осезаемо.

 

Което е?

К.Б.: Това беше емоцията, превъплътена в нещо, което може да се докосне.

 

Чудесно. Технологията отново е голяма част от всичко това. Twitter и  Instagram, азиатците.. Превръща ли се това в надпревара във въоръжаването? Burberry не става ли по-добре позната марка заради технологиите си, в сравнение с нещата, които се случват на подиума?

К.Б.: Мисля, че днес това е едва различимо.

Компанията не може да живее в собствен, изолиран свят. 

Технологията е много важна за нас, както музиката,  майсторската изработка.

Любопитството на организацията и това да сте сигурни, че сте част от нещата, които се случват и сте в играта и експериментирате.

Същевременно трябва да сте сигурни, че изграждате дълготрайни взаимоотношения, един път може да бъде с майсторите, които изработват нещата, друг път -  технологични компании или музиканти.


Като главен изпълнителен директор на Burberry, Кристофър Бейли отговаря за дизайна на всички колекции и продукти на Burberry, рекламата, корпоративното и художествено управление, архитектурния дизайн, мултимедийното съдържание и целия имидж на бранда Burberry.

Кристофър Бейли е дългогодишен привърженик и ментор на британските дизайнери от училищата във Великобритания, сред които Royal College of Art, Chelsea College of Art, University of Huddersfield, Sheffield Hallam University и University of Westminster.

През 2008 Кристофър Бейли основа Burberry Foundation, която подкрепя младежи да постигат мечтите си и целите в живота със собствени сили и талант.

Кристофър Бейли бе назначен за главен крийетив директор на Burberry през ноември 2009, новосъздадена позиция, знак на признание на изключителния му принос към бранда след поемането на поста криейтив директор през май 2001.