Стартира кампанията „Гордея се с труда на моите родители“

Медийна група "България он ер" е сред пилотните компании, участващи в инициативата.

01.11.2013 | 13:12
Стартира кампанията „Гордея се с труда на моите родители“

В Деня на народните будители 12 български компании, с общо над 8 500 служители, отвориха врати за децата си и със специално разработени програми и игри  им показаха защо трудът на родителите им е важен. Проектът е идея на българската мрежа на Глобалния договор на ООН и запознава децата с професията на техните родители.

Необходимостта младите хора навреме да се ориентират в света на все по-неясните професии е в основата на инициативата. Другата цел е да се покаже на децата, че трудът е потребност и ценност, че всеки човек е необходим и полезен за обществото, независимо каква професия упражнява.

Децата на Медийна група „България он ер“ също се запознаха с работата на телевизионните и радиоводещи, репортерите, редакторите, операторите, графичните дизайнери. Най-голям интерес предизвика студиото на телевизията, което е едно от най-големите и модерни студиа в България. Децата записаха и пожелания за слушателите на радио „България он ер“.

Седемгодишният Красимир Лаков даде сериозна заявка,че ще тръгне по пътя на дядо си и на баща си-икономическите журналисти Красимир и Ивайло Лакови. Малкият Краси си мечтае да стане футболист, но след като перфектно води емисия „Спорт“ и успя да се справи с трудностите на аутокюто, се замисли дали да не замени тази своя мечта с професията на спортен журналист.

На 1 ноември 2013 година инициативата пилотно се проведе в компаниите: Медийна група "България он ер", „Овергаз Инк“. АД, „Контур Глобал Марица Изток 3“ АД, „ТехноЛогика“ ЕАД, „Асарел Медет“ АД, „Делойт България“ ЕООД, както и „Аурубис България“ АД, „Пиреос банк България“ АД, Мтел АД, Адвокатска кантора „Доковска, Атанасов и съдружници”, „Огняново-К“ АД и „СИБанк“ АД.

Плановете на Българската мрежа на Глобалния договор са инициативата да бъде ежегодна и да обхване бизнеса в цялата страна.