Първите 3 часа от "Black Friday“ донесоха на eMAG над 14 млн. лева

Над 400 хил. посетители са се регистрирали в сайта за същото време

26.11.2016 | 16:29
Първите 3 часа от

След като тазгодишната кампания Black Friday на eMAG.bg стартира точно в 7:05 часа днес, за първите 3 часа са били регистрирани 400 хил. посещения на сайта.

"През първите 3 часа на "Black Friday“ 2016 на eMAG.bg отчетохме 16% ръст в броя на посещенията в сравнение с тези за първите часове на миналогодишната Black Friday кампания. През мобилни устройства са отчетени 56% от общия трафик, които надхвърлят десктоп посещенията. Бяха продадени над 105 хил. броя продукти, като атрактивни категории са ИТ продукти, телевизори и продукти за лична грижа“, обяви Стефана Здравкова, изпълнителен директор на eMAG, цитирана в прессъобщение на компанията.

Първата кола - Toyota Aygo, е била резервирана в първия половин час на кампанията, а първите търсени продукти - iPhone 5s, гейминг конзола PlayStation 4 1TB и телевизор LED LG 49”, са били разпродадени в първите 5 минути на кампанията.

По време на първите три часа на Black Friday в eMAG са били регистрирани поръчки, достигащи стойност от 14,3 милиона лева с ДДС. Сумата е с 30% по-висока от тази през 2015 г.

За същото време са били продадени 100 500 бройки продукти, с 16% повече от тези през 2015 г. за същия период. Компанията отчита и над 13 млн. посетени страници на сайта от потребители.

Най-продаваните категории до момента са малки домакински уреди, продукти за дома, продукти за лична грижа, компоненти и периферни устройства и телевизори.

eMAG е един от най-големите онлайн ритейлъри в региона, част от групата Naspers. Компанията развива своята дейност през последните 15 години и към момента оперира в 4 държави (България, Унгария, Полша и Румъния).

В България eMAG предлага на своите клиенти продуктова гама от над 300 хиляди артикула в разнообразни категории.

Четете още новини в Investor.bg