Повишеното потребителско доверие в Европа води до ръста на продажбите на коли

Продажбите на автомобили в Европа регистрират ръст с 10% през май. Това е седми пореден месец на растеж, като според анализаторите, той е следствие на повишеното потребителско доверие на Стария континент.

17.04.2014 | 11:41 Редактор: Красимир Кирев
Повишеното потребителско доверие в Европа води до ръста на продажбите на коли

Нека хвърлим поглед към данните за новорегистрираните автомобили в Европа. Продажбите скачат с 10% през март. За статистиката – това е седми пореден месец на растеж. Имаме нови модели, които заменят своите предшественици, икономическо възстановяване, което увеличава вътрешното търсене за автомобилите на Рено, Пежо, Ситроен, Фолксваген… Новорегистрираните коли достигнаха 1,49 милиона, за разлика от 1,35 милиона година по-рано. 

Доставките се увеличават на фона на ръст на потребителското доверие в Европа, дори в Южна Европа. Европейската комисия прогнозира, че икономикие на Испания, Гърция, Италия и Португалия ще отбележат добър прогрес тази година, след рецесията, която приключи през 2013-та.  

IHS също отбелязва, че ускорението на продажбите се дължи на повишеното потребителско доверие. То става очевидно, все пак 7-ми пореден месец на растеж, и то не малък – 10% през март.